post

همزمان با دویست و پنجاه و ششمین باشگاه نجوم مشهد در تاریخ پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در شهر رادکان (حدود ۷۵ کیلومتری مشهد واقع بین چناران و قوچان) ، در کنار برج تاریخی این شهر همراه با توضیحات کارشناسان، غروب خورشید انقلاب تابستانی را به نظاره خواهیم نشست.

حضور در این برنامه با وسیله نقلیه شخصی به صورت رایگان (با مسؤولیت خود شرکت‌کنندگان محترم) وجود دارد. شایان ذکر است هزینه ورودی برج به عهده شرکت‌کنندگان گرامی است. برای حضور به موقع در محل باشگاه (یکی از اقامتگاه‌های شهر رادکان) پیشنهاد می‌شود حدود ساعت ۱۵ مشهد را به سمت رادکان ترک فرمایید.
زمانبندی و آدرس دقیق باشگاه نجوم مشهد به زودی اعلام می‌شود.

برای آن دسته از علاقه‌مندانی که امکان استفاده از وسیله نقله شخصی را ندارند، وسیله ایاب و ذهاب عمومی (اتوبوس، میدل باس یا مینی‌بوس) با مجوز و بیمه و حضور راهنمای گردشگری دارای مجوز رسمی تدارک دیده شده است. در صورت تمایل به استفاده از این امکان، مبلغ ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال (دویست و هشتاد هزار تومان) به شماره کارت راهنمای محترم گردشگری (جناب آقای رامین رحمانی) با مشخصات زیر واریز فرمایید و تصویر رسید آن را در فرم ثبت نام که در انتهای این صفحه آمده است، بارگذاری و ارسال فرمایید:

شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۵۲۱۰۶۶۰۱۶ نزد بانک کشاورزی به نام آقای رامین رحمانی

زمان حرکت از مشهد: ساعت ۱۵ تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
مکان حرکت: روز قبل از حرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
زمان بازگشت از رادکان: حدود ساعت ۲۱ تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

اختصاص صندلی به شرکت‌کنندگان محترم در وسیله ایاب و ذهاب به ترتیب حضور ایشان در محل حرکت صورت می‌پذیرد. اولویت انتخاب صندلی با شرکت‌کنندگان محترمی است که زودتر در محل حرکت حاضر شوند.

از شرکت‌کنندگان فهیم و ارجمند تقاضا داریم نسبت به حفظ و رعایت شئونات اسلامی، نهایت همکاری را مبذول فرمایند. پیشاپیش از درک والای شما بسیار بسیار سپاسگزاریم.

برای ثبت نام در این بخش محدودیت ظرفیت وجود دارد و در صورت تکمیل ظرفیت بخش اول، در صورت وجود تقاضا، ثبت نام به صورت رزرو انجام خواهد شد!

تکمیل و ارسال فرم ثبت نام که در ادامه تقدیم می‌شود، به منزله پذیرش همه قوانین تردد و حضور در این برنامه است!

 

ظرفیت تکمیل شد! امیدواریم در برنامه‌های رصدی بعدی بتوانیم میزبان شما باشیم.